9/19/2010

Tag: 4 Things

Door Roos

Omdat wij de laatste tijd heel weinig posten i.v.m school, hebben we nu een tag. Deze tag zag ik al op verschillende blogs en ik vond hem wel leuk, en tja, dan valt er toch net nog wat te lezen op onze blog. Ik ben nu al en tijdje met een review bezig, dus die komt er ook al aan. Ik moet natuurlijk wel genoeg testtijd hebben hé. ;) 


4 dingen die in mijn handtas zitten:
- Portemonnee                                                                     
- Zonnebril                                      
- Mobiel (die nu dus kapot is..)    
- Lippenbalsem met SPF                

- alles-ingevallen-van-nood-tasje                                        
- flesje water

- klein,schattig blikje vaseline


- een hoop money (als ik niet blut ben, dan)


4 dingen in mijn bureaulade:
- Boeken                                 
- Nagellakjes                         
- Haarspullen                          
- Wat makeupjes                    
(Ik heb hele grote bureaulades dus het past er allemaal makkelijk in. ;p)

- School troep
- Dingen die ik nergens voor nodig heb, maar ze niet wil weg gooien
- Niet 1, niet 2, ook niet 3, maar 4 etuis
- Een Hitkrantje
(ik weet ook niet wat ik d'r allemaal mee moet doen, ik ben gewoon niet zo'n opgeruimd type)



4 favoriete dingen in mijn slaapkamer:
- Mijn bureau               
- Mijn bed                    
- Mijn kledingkast         
- Mijn vensterbank    

- M'n bedstee
- Mijn mini walk-in closet
- M'n posterwand
- Mijn balkon


4 dingen die je altijd al hebt willen doen -maar nog niet gedaan..-

- Skydiven                                                 
- Bungee jumpen                                         
- Gratis shoppen voor een miljoen!             
- Door iemand professioneel opgemaakt worden, of dat zelf ooit eens kunnen


- Onze 'favo' leraren in hun gezicht zeggen dat ze niet zo chagrijnig moeten zijn
- Mijn been breken 
- Van een hoog gebouw afspringen
- Met mijn tong in m'n neus kunnen peuteren (iew!)



4 dingen die je op dit moment heel erg leuk vind:
- Shoppen
- Opmaken
- Nagelslakken
- En bloggen voor jullie, natuurlijk!

- Beautystuff
- M'n nagels doen
- Badeendjes
- Leraren irriteren



4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:
- Loesje - Nicholas Nox ft Tim Junior
- Dirty Picture - Taio Cruz ft Ke$ha
- One - Swedish House Maffia
- Cooler than me - Mike Posner 


- Handjes draaien - K3
- Nein Mann! - Laserkraft 3D
- Pack up - Eliza Doolittle
- Bumpy ride - Mohombi

4 dingen die je niet van mij weet -nu dus wel..-:

- Ik een spuughekel heb aan witlof
- Ik een mietje ben, maar ik wel van extreme sporten houd.
- Ik totaal géén spookverhalen of enge kettingbrieven kan aanhoren/lezen.
- Ik stiekem ook fashion heeeeel erg tof vind.


- Ik ontzettend lui ben 
- Ik de meest gekke hobby's heb (ik spaar badeendjes bijv.)
- Ik bijna altijd lach en er meestal ook nog bij moet huilen
- Ik eigenlijk heel erg raar ben..?

Dit was het dus, de '4 dingen' van ons. Wat Roos geschreven heeft staat boven, wat Hanna geschreven heeft staat er schuingedrukt onder. :D

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten