9/01/2010

Maybelline' s the Colossal volum' Express waterproof









Door Hanna


Hello!

The Colossal heb ik nu al een tijdje in mijn stash en ik vind hem geweldig! 
Hij belooft 7x meer volume,dat je  maar 1 laag voor goed resultaat nodig hebt èn geen klontjes.
Bij de drogisterijen kun je hem halen voor €13,99.  
Voor jullie de + en - punten;



+ De verpakking, ik vind hem echt heel gaaf, lekker opvallend geel met blauw en niet zo saai zwart als alle andere.
+ Het borsteltje, extra breed en extra handig bij het op doen van de mascara. 
+ Zoals beloofd, hij klontert niet, en 1 laag is inderdaad genoeg!
+ Hij blijft de hele dag goed zitten, mijn lach/huilbuien overleven het goed.
- Het borsteltje is aan het einde vrij plat, hij kan dus soms een beetje vlekken.
- De vorm van de verpakking, hij is best glad, en het uiteinde is smal in tegenstelling tot het midden, hij valt vaak om als ik hem neer zet en ik laat hem ook best vaak vallen.
- 7 keer volume is overdreven, dus die wimpers van het meisje hieronder kan je dus echt niet krijgen.                                                                                                                                                                                                  

                                                       





























Boven aan zou het moeten zijn, en onder is mijn resultaat!.
 I hope you guys like it!

xoxo

                                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten