8/29/2010

Autsj..


Door Roos.


Hi there!
Iedereen heeft het ooit wel eens meegemaakt.
Geef je jezelf een lekkere manicure, en dan..















..schiet je uit!
Oh nee, je hebt zo een feestje en met q-tips in de weer is een vreselijk gepier, en die rot correctiepen werkt niet!
Wat moet je dan?
Daar heb ik de truc voor uitgevonden!
Ik kan niet zo heel netjes nagellaken van mezelf, dus dit is heel erg handig!
Ik heb wel zo'n correctiepen, alleen die werkte niet!
Toen zag ik een kwastje op mijn bureau liggen, wat ik eigenlijk wou gebruiken voor nail-art.
Ik dacht: als ik dat kwastje nou in de nagellakremover doop, heb ik zo weer iets om dat mee te verwijderen!
En bingo, daar werd mijn geniale idee geboren!
Dus, als je nog een verfkwastje hebt van iets groter dan een gemiddeld nagellak kwastje, gebruik hem!
Het is echt heel handig.
Als het een beetje vies is van de nagellak kan je het ook zo weer met nagellakremover afhalen. :)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben,

xoxo

2 opmerkingen:

  1. ik heb ook een goede tip!
    ga voor je gaat douchen je nagels lakken,
    dan kan je het gewoon slordig doen.
    daarna ga je douchen,
    en verwijder je met een scrubhandschoen,
    gemakkelijk alle restjes van je hand!

    werkt supergoed,
    geen huidirritatie,
    en je hebt bij de action voor 5O cent al
    handschoentjes geloof ik!

    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denise, dat is inderdaad een goede tip!
    Alleen, de nagellak gaat er wat eerder af door het hete water.
    Dus ik denk dat het met koud water wel zou helpen, dankjewel voor het idee. (:

    xx Roos.

    BeantwoordenVerwijderen